buy condom

خرید کاندوم و دانستنیهای آن

بی شک کاندوم "Condom" امروزه در صدر جدول پیشگیری و مبارزه با بیماری های مقاربتی مدرن بخصوص ایدز در سرتاسر جهان مورد توجه قرار گرفته و کاندوم از این رو قابل توجه است که نه فقط یک ابزار برای پیشگیری از بارداری می باشد و نیز شخص را از مبتلا شدن به ویروس هایی که از راه ارتباط جنسی انتقال میابند، مخصوصا بیماری خاموش ایدز جلوگیری می کند.
condom
در جامعه ما با سطح فرهنگ سازی نامناسب کاندوم که یک محصول بسیار مورد فایده می باشد تبدیل به وسیله ای شده که حتی حرف زدن از آن هم باعث شرمساری و خجالت می باشد چه برسد به بحث کردن درباره آن. آیا شما تا به امروز جهت خرید کاندوم به داروخانه مراجعه کرده اید؟!!
Condom and contraceptive
شاید روزی به دنبال محصولی بسیار مفید و ساده همچنین ارزان برای جلوگیری از بارداری باشید که هیچ عوارضی هم برایتان بوجود نیاورد، بدون شک نخستین پیشنهاد که به شما می گویند کاندوم می باشد. کاندوم در اصل پوششی بسیار نازک از پلاستیک به شکل بادکنک می باشد که معمولا جنس مرد پیش از رابطه جنسی برروی آلت تناسلی خود می کشد. پوششی که به عنوان یک مانع همچون سدی از ورود اسپرم و منی آقایان به داخل ساختار تناسلی خانم ها پیشگیری به عمل می آورد و بدین صورت نه فقط از بارداری ناخواسته جلوگیری می شود و نیز طرفین یعنی خانم و آقا را در برابر انتقال ویروس های زناشویی مانند هپاتید، ایدز و بسیاری از بیماری های پوستی حفاظت می کند.
Buy condom delay
پیدایش کاندوم
شاید گمان کنید کاندوم نتیجه توسعه و پیشرفت و دستاورد محققان عصر حاضر می باشد اما باید بگوییم که اینطور نبوده و کاندوم به هیچ عنوان وسیله جدیدی نمی باشد. نخستین مستندات در رابطه با استفاده از کاندوم به ۲۵۰۰ سال قبل باز میگردد. کاندوم در ابتدا از صفحه های کتانی و همچنین روده جانوران بخصوص گاو ساخته می شدند و در واقع مانند یک کیسه بودند که آلت درون آن قرار میگرفت. اما وسیله ای که امروزه به نام کاندوم وجود دارد در اصل شکل پیشرفته و توسعه یافته کاندومی میباشد که چالرز گدویر حدود دو قرن پیش ساخت و در مدت زمان کوتاهی محبوبیت زیادی پیدا کرد. به مرور زمان کاندوم از لحاظ جنس، ساختار فیزیکی و کارایی تغییرات قابل توجهی پیدا کرده و امروز شما انتخاب های بیشتری را در بین کاندوم های متفاوت دارید.
Types of Condoms
نیاز به کاندوم مسئله ای که امروز ضرورت آگاهی و روش استفاده درست از کاندوم را افزایش می دهد تاثیر بسزا و ثابت شده کاندوم برای پیشگیری از ویروس های جنسی و زناشویی بخصوص ایدز میباشد و کاندوم مناسب ترین سد در مقابل ویروس هاس آمیزشی و زناشویی بحساب می آید زیرا کاندوم بی اهمیت از جنس اشخاصی که با هم رابطه جنسی برقرار می کنند از اتصال و ارتباط هورمونهای داخل دستگاه تناسلی و همچنین ورود ویروس و بیماری های احتمالی به خون طرفین جلوگیری میکند که رایج ترین روش سرایت ویروسهای آمیزشی می باشد.
condom
خرید کاندوم
شما عزیزان جهت خرید کاندوم دلخواه خود را از داروخانه ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر (فروشگاه محصولات جنسی ) راه های مختلفی در اختیار دارید.برای سهولت و سرعت در خرید کاندوم می توانید به فروشگاه های اینترنتی معتبر (فروشگاه محصولات جنسی ) مراجعه کنید.
buy condom
کاندوم ها خاصیت و طعم های مختلفی دارند : کاندوم تاخیری,کاندوم خاردار,کاندوم میوه ای,کاندوم تنگ کننده,کاندوم ویبره دار,کاندوم انار,کاندوم نازک,کاندوم خنک کننده,کاندوم آنتی باکتریال و کاندوم های متنوع دیگر …
Barbed condom
خرید کاندوم به خاطر ارزان بودن و بکارگیری راحت، در برابر سرایت به اکثر ویروس های جنسی بخصوص ایدز امری منطقی می باشد. امکان دارد کاندوم از ماده لاتکس یا قسمت خاصی از پوست گوسفند یا پلیاروتان ساخته شده باشد. کاندومی که از ماده لاتکس ساخته می شوند بالاترین سطح حفاظت را دربرابر ویروس های زناشویی بوجود میاورند. کاندوم ها غیر از ماده سازنده از لحاظ ظاهر انواع متفاوتی دارند. بعضی از کاندوم ها دارای سطحی کاملا شفاف و صاف میباشند در صورتی که گروه دیگر از کاندوم ها آجدار یا ضخیمتر هستند. کاندومهای خاردار به خاطر اتصال تماس مناسبی که ساختار فیزیکی آن ایجاد میکند باعث لذت هر چه بیشتر حین آمیزش جنسی میشوند. برخی از کاندوم ها به مواد روان و خاص آغشته میشوند و برخی نیز دارای ماده اسپرم کش میباشند.
buy condom
استفاده از کاندوم های دارای مواد اسپرم کش درصد بارداری ناگهانی را باز هم کمتر می کند. همچنین گذشته از شکل و جنس کاندوم از نظر سایز نیز متفاوت می باشند. همیشه مد نظرتان باشد که سایز مناسب کاندوم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. چون کاندوم وقتی زیادی جذب باشد امکان پارگی دارد و اگر هم آزادتر از حد باشد ممکن است در هنگام آمیزش خارج شود. پس حتما توجه داشته باشید کاندومی را تهیه کنید که مناسب سایز شما باشد. همچنین برای درک این موضوع راهی غیر از استفاده کردن از کاندوم های متفاوت ندارید. همچنین به تاریخ مصرف کاندوم و نیز سالم بودن بسته و نوسان رنگ هم دقت کافی داشته باشید. زیرا کاندوم ها در طی زمان کارایی و خواصشان از بین میرود و در این صورت درصد بارداری افزایش میابد.
Condom use
دانستنیهای کاندوم
نخستین پیشنهاد اینکه توجه داشته باشید کاندوم همیشه در نزدیکی و دسترس شما و شریک جنسیتان قرار داشته باشد. وقتی به کاندوم دسترسی نداشته باشید امکان دارد دچار یه حس ناگهانی بشوید و بخواهید یک آمیزش جنسی بدون کاندوم را تجربه کنید! در صورتی که میخواهید تاثیر آن در جلوگیری از حاملگی و ابتلا به ویروس های آمیزشی کمتر نشود روش استفاده صحیح از کاندوم دارای اهمیت بسیاری میباشد. از با اهمیت ترین امور در مورد این مسئله نگهداری صحیح از کاندوم  می باشد. معمولا کاندوم را در محلی خنک و بدون رطوبت محافظت می کنند. به هیچ عنوان کاندوم را در معرض نور مستقیم آفتاب و یا تحت فشار مانند کیف نگهداری نکنید!
Fallout condom
پیشنهاد کلیدی بعد درباره روش بکارگیری کاندوم مدت استفاده از آن می باشد. هیچوقت برای گذاردن کاندوم تعلل نکنید تا رابطه به بخش های مدنظر برسد زیرا در آقایان پیش و پس از ارضا کامل مایع شفافی بیرون می آید که به سادگی می تواند یک خانم را حامله کند. همچنین شما را مستعد ابتلا به ویروس های آمیزشی و زناشویی می کند. پس دقت کنید که پیش از رابطه زناشویی حتما کاندوم را گذارده باشید. پیشنهاد دیگر که در حین بکارگیری کاندوم می بایست به آن توجه شود این میباشد که هیچکس اجازه ندارد از یک کاندوم دوسری استفاده کند و صحیح است هردفعه یک کاندوم جدید استفاده شود. توجه داشته باشید که پیش از مقاربت سطوح خارجی و داخلی کاندوم را به ماده چرب آغشته کنید. امری که نه فقط موجب افزایش رضایت همسرتان می شود و نیز درصد پاره شدن کاندوم را بسیار کاهش میدهد. در ضمن دقت کنید که بمنظور لیز کردن کاندوم از موادی که ساختار پایه ای آن ها روغن و چربی ها میباشند مانند کرم ها و وازلین به هیچ وجه استفاده نکنید. چون این مواد ساختار لاتکس را ضعیف کرده و احتمال پاره شدن کاندوم بیشتر می شود. افراد میتوانند از موادی با ساختار پایه ای آب مانند ژل ها کمک بگیرند.
خرید محصولات جنسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 × = سی پنج
شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>