What condoms and how to use

چه کاندومی و چگونه مصرف کنیم؟

کاندوم را می‌توان بدون نسخه پزشک از داروخانه‌ها و فروشگاه های اینترنتی و برخی سوپرمارکت ها تهیه کرد. بعد از خرید کاندوم البته آنهایی که دارای مجوز وزارت بهداشت ایران هستند، باید بدانید که آن را چگونه استفاده کنید.
در ابتدا باید از کاندوم های شناخته شده و تست شده مصرف کرد چرا که امکان دارد سوراخ های کاندوم به اندازه‌ای ریز باشد که فقط دستگاه های الکترونیکی بتواند آنها را تشخیص دهد ولی اسپرم و ویروس می توانند از آنها عبور کنند که چشم معمولی قادر به دیدن آن نیست، لذا حتما و همیشه از کاندوم‌هایی که صد در صد تست الکترونیکی شده مصرف کنید و در خرید آن به مارک کاندوم توجه کنید که حتما از مارک های معتبر باشد چرا که اخیراً برخی از کشورها اقدام به تولید کاندوم هایی با مارک و حتی شکل بسیار مشابه به مارک های معروف کرده‌اند که کیفیت اصلی آن را ندارد و تست نشده اند. داروخانه ها و فروشگاه های اینترنتی معتبری در ایران وجود دارند که انواع محصولات و لوازم زناشویی را به فروش می رسانند که کاندوم هم یکی از این محصولات می باشد. کاندوم هم انواع مختلفی دارد مانند کاندوم تاخیری ، کاندوم خاردار ، کاندوم تنگ کننده و کاندم میوه ای که هر کدام تأثیر خاص خود را در روابط زناشویی دارد.
   
همچنین کاندوم هایی با عکس های تحریک کننده جنسی وجود دارد که اکثراً کیفیت جالبی ندارند و به صورت غیر اتوماتیک بسته‌بندی می شوند و یا اگر هم وارداتی باشند به صورت قاچاق وارد می شوند و این گونه واردات ایجاب می کند که کاندوم به صورت عمده و تحت فشار و فاقد شرایط مطلوب وارد شود که این امر خود از کیفیت آن می کاهد. حال این نکته مهم است که هیچ وقت عکس روی کاندوم ( به طور کلی هر کالایی ) بیانگر کیفیت آن نبوده و نیست.
   
نباید برای مصرف کاندوم را هنگامی که از بسته باز می کنیم از حالت حلقوی درآوریم سپس آن را نصب کنیم زیرا در این صورت دیگر کاربرد ندارد و پس از نصب گشاد شده و شل می شود.مصرف کاندوم مانند وقتی است که جوراب را حلقه می کنید و بعد نوک پا را در آن گذاشته و با کشیدن و باز کردن حلقه جوراب، آن را روی پای خود می کشید. مصرف کاندوم هم تقریبا چنین حالتی دارد. گاهی درحین نصب کاندوم، متوجه می شوید کاندوم نصب نمی شود و هر چه آن را به پایین می‌کشید فایده‌ای ندارد. در این مورد شما کاندوم را بر عکس گذاشته‌اید، پس لازم است قبل از نصب ( بدون باز کردن ) یک فوت داخل کاندوم کنید ( مثل بادکنک ) باز می شود و می توانید جهت صحیح آن را تشخیص دهید. بعد از انزال لازم است که کاندوم را در آورید و از انداختن کاندوم درتوالت و دستشویی جدأ خودداری کنید زیرا کاندوم غیرقابل حل شدن در هر ماده‌ای است و بهترین راه این است که آن داخل دستمال کاغذی گذاشته و در کیسه زباله بیاندازید.
خرید محصولات جنسی

یک فکر در “چه کاندومی و چگونه مصرف کنیم؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− هفت = 1
شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>