Important facts about condoms

نکات مهم در مورد کاندوم

کاندوم راهی برای پیشگیری از بارداری و بیماری های جنسی و یکی از محصولات زناشویی مفید است . شما می توانید کاندوم را از داروخانه ها و به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری نمایید.
قبل و بعد از خرید کاندوم باید به نکاتی توجه کنید؛ ما این نکات را گردآوری کرده و در اختیارتان قرار می دهیم . امیدواریم در زندگی زناشویی موفق بوده و روابط زناشویی بهتری داشته باشید.
condom
1- كاندوم باید در مكان های خنك، خشك و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. از نگهداری كاندوم در محل های گرم مانند داخل داشبورد خودرو یا در كیف پول خودداری كنید. هنگامی كه لاتكس در معرض گرما قرار میگیرد ساختمان آن شكننده و تضعیف شده و احتمال پاره شدن آن حین نزدیكی افزایش می یابد.
2- كاندوم باید به دور از گرمای بدن نگهداری شود. مثلا در جیب عقب شلوار نباید آن را قرار داد.
3- در هر بار نزدیکی باید از یك كاندوم نو استفاده شود. هرگز بیش از یك بار از یك كاندوم استفاده نكنید.
buy online condom
4- قبل از استفاده از كاندوم حتما به تاریخ انقضای آن توجه كنید. از استفاده كاندوم های تاریخ گذشته جدأ پرهیزكنید. تاریخ انقضای كاندوم های فاقد اسپرم كش معمولا 5 سال پس از تولید و كاندوم های حاوی اسپرم كش 2 سالپس از تولید می باشد.
5- پس از باز كردن بسته حاوی كاندوم به ظاهر و كیفیت كاندوم توجه كنید و از كاندوم های آسیب دیده، تغییر رنگ داده، شكننده، چسبناك، خشك شده، سوراخ، با بسته مخدوش و پاره شده هرگز استفاده نكنید.
6- قبل از گشودن بسته حاوی كاندوم فشار ملایمی به مركز بسته وارد كنید. شما باید یك حالت بالش مانند را كه نشانه وجود هوا در بسته كاندوم است را احساس كنید. چنانچه بسته كاندوم سالم نباشد و هوایی در آن محبوس نشده باشد نشانه پارگی و یا سوراخ دار بودن آن بوده و نباید از آن استفاده كرد.
Important facts about condoms
7- برای لیز ساختن كاندوم (از جنس لاتكس) و تسهیل عمل نزدیکی از راهنمای زیر استفاده كنید:
لیز كننده های ایمن (مجاز) :لیز كننده های پایه آب (مثل ژل لوبریكیشن)- گلیسیرین- بزاق دهان- آب- لیز كننده های سیلیكونی-سفیده تخممرغ.
لیز كننده های غیر ایمن(ممنوع): روغن بچه-پودر تالك-هر نوع كرم و لوسیون بدن- روغن های نباتی- روغنهای ماساژ- وازلین –روغن ها و لوسیونهای ضد آفتاب - الكل طبی- خامه - كره.
8- از بكارگیری لیز كننده های پایه روغن برای چرب ساختن كاندوم های لاتكس جدا بپرهیزید. چراكه باعث تضعیف ساختمان لاتكس و افزایش احتمال پارگی آنها میگردد.
9- كاندوم بایستی به محض نعوظ روی آلت مرد كشیده شود، قبل از هرگونه تماس جنسی. مایعی كه قبل و بعد ازانزال از آلت مرد خارج می گردد نیز می تواند حاوی اسپرم و یا میكروارگانیسم های بیماری زا باشد.
10- هر دو جنس مرد و زن بایستی قبل و پس از نزدیكی ادرار كنند.
11- بلافاصله پس از انزال مرد و قبل از اینكه حالت نعوظ از بین برود (آلت شل شود) ، آلت تناسلی مرد بایستی از دستگاه تناسلی زن خارج گردد.
buy condom
نحوه پوشیدن كاندوم:
1- بسته حاوی كاندوم را به آرامی و با احتیاط باز كنید. در باز كردن بسته از قیچی، چاقو، ناخن و دندان استفاده نكنید.
2- كاندوم مانند جوراب دارای سمت پشت و رو می باشد. هنگامی كه حلقه دور كاندوم به سمت خارج قرار دارد باید روی سر آلت قرار داده شود. برای اطمینان از سمت صحیح باز شدن كاندوم كمتر از یك سانتی متراز كاندوم را، قبل از اینكه روی آلت قرار دهید، باز كنید. تماس آلت با پشت كاندوم باعث آلوده شدن خارج كاندوم به مایعات بدنی مرد گردیده و كاندوم باید دور انداخته شود.
3- در صورت تمایل یك قطره از ماده لیز كننده پایه آب روی سر آلت استفاده شود. از چرب كردن بیش از حد آلت قبل از پوشیدن كاندوم اجتناب كنید، چراكه احتمال به خارج لغزیدن كاندوم را افزایش می دهد.
4- كاندوم را روی سر آلت (كاملا نعوظ یافته) قرار داده و در صورتی كه كاندوم فاقد مخزن درقسمت سر بود، بایستی به میزان 1.5 سانتی متر فضا به منظور جمع شدن منی در سر كاندوم حفظ گردد.
online buy condom
5- در صورت ختنه نبودن آلت باید قبل از قرار دادن كاندوم پوست ختنه گاه به عقب برگردانده شود.
6- پس از قرار دادن كاندوم روی سر آلت بایستی به مخزن آن با انگشتان اشاره و شست فشار وارد كنید تا هوایداخل آن كاملا خارج گردد. حباب های هوای محبوس می تواند پارگی كاندوم را به دنبال داشته باشد.
7- سپس حلقه دور كاندوم را با انگشتان دست دیگر گرفته وبه آرامی به سمت انتهای(قاعده) آلت باز كنید. چنانچه كاندوم به سمت پایین باز نشد به معنی آن است كه شما كاندوم را پشت رو قرار داده اید. در چنین حالتی كاندوم را خارج كرده و به دور بیاندازید و كاندوم دیگری را باز كنید.
8- كاندوم را تا انتهای آلت باز كنید. کاندوم باید تمامی طول آلت مردانه را تا قاعده بپوشاند.
9- مطمئن شوید كاندوم محكم روی آلت كشیده شده و حباب و چین خوردگی در طول كاندوم وجود ندارد. حباب های هوا را می توانید با فشار ملایم از بین ببرید.
wedlock product
نحوه خارج ساختن كاندوم:
1- بلافاصله پس از انزال آلت بایستی از دستگاه تناسلی زن خارج گردد. نباید منتظر ماند تا آلت از حالت نعوظ خارج گردد.
2- برای خارج ساختن كاندوم از دستگاه تناسلی زن، ابتدا حلقه دور كاندوم واقع در انتهای آلت را با دست نگه داشته و سپس به آرامی آلت را خارج سازید.
3- پس از خارج ساختن آلت، كاندوم را روی آلت از وجود پارگی و یا نشتی بررسی كنید. چنانچه متوجه شدید كاندوم حین نزدیكی پاره شده و یا منی از آن نشت كرده با پزشك خود تماس بگیرید. و یا با مصرف قرص های ال دی و اچ دی از روش اورژانس پیشگیری از حاملگی استفاده كنید.
Product wedlock
4- به آرامی به كمك دستمال كاغذی كاندوم را از روی آلت خارج سازید.
5- كاندوم را درون كیسه پلاستیكی قرار داده و آن را درون سطل زباله بیاندازید. از انداختن كاندوم درون كاسه توالت خودداری كنید.
6- پس از دور انداختن كاندوم دستهای خود را با آب و صابون بشویید.
در صورت پاره شدن كاندوم چه اقدامی باید صورت گیرد؟
در صورت پاره شدن و یا خارج شدن كاندوم حین نزدیكی فورأ نزدیکی را متوقف كرده و از كاندوم جدیدی استفاده كنید. چنانچه احتمال بارداری ناخواسته را می دهید با پزشك خود تماس بگیرید. و یا از روش اورژانسی پیشگیری از بارداری استفاده كنید.
خرید محصولات جنسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 8 = نُه
شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>